Aksesori gedik???


Kuikuikui.. masa zaman belajar dulu.. memang kawan-kawan aku panggil aku, Fazi Si Gedik.. ada lah macam-macam sebab diorang panggil aku gedik salah satu nye.. macam kat bawah nie lah..


Nie pendek skit..


Alahaii.. aku nie memang lah suka benda ni tergedik-gedik kat atas kepala aku.. ahahah! sape yang silau, mintak maap awal-awal ya.. dan aku ni memang lah.. tak sabar-sabar nak pakai, makanya aku pun belasah jer lah pakai gi opis.. ahahah!! I just love them..!


Yang ni panjang skit.. adik aku cakap aku over.. ku tau.. ahahah!


Bawak-bawak ler kurang gedik mak orang oi.. ahahah!!



7 comments:

Azra said... [Reply to Comments]

You memang ober! Tapi I loike! Hehe!

Faizah Salleh said... [Reply to Comments]

hahaha..confirm over, tapi pedulik laaa..janji hepi!

The Queen Bee said... [Reply to Comments]

tak rimas kee?panjang menjuraii heee

Three Musketeers said... [Reply to Comments]

Cantik...:D

Nur Faziha said... [Reply to Comments]

To Adik & Pae : Wakakaka!! Betul3..!

To Queen Bee : ehehe.. tak rasa rimas, rasa best ada.. ahahah!!

To Three Musketeers : eheheh.. cantik kan? terima kasih..! cepat sold out benda nie..

jijah said... [Reply to Comments]

i suka yg pendek sket, sbb leh nampak full. kalau yg panjang tu, mcam ..eh mana penghujung nyer...???

Nur Faziha said... [Reply to Comments]

To Jijah : Eheheh.. waa.. mama Amaar & Umar jauh sekali pikirannya.. ihihi..