Siapa sangka...?

Dalam biz nie tak da sangka-sangka.. memang confirm boleh dapat bila kita betul-betullll nak..

Sorang rakan kongsi saya dah buktikan.. dalam masa sebulan dah naik pangkat dengan cepat sekali.. bonus meletup-letup youuuu..

Macam keje kita jugak, bila naik pangkat, gaji lebih... dalam biz nie, naik pangkat, income pun naik beribu-ribu.. (bukan ratus-ratus yer..)


CONGRATULATIONS BEBEH..!

SSM Dura bersama Anya Hindmarch idaman kalbunye.. (love this pic..!)
Eheheh..

Dalam biz nie, sebagai pemimpin memang target untuk bantu rakan kongsi naik pangkat..

Bila mereka naik pangkat, saya super duper gembira..!!!

Untuk rakan-rakan kongsi yang lain, jadikan ini peransang..!

YOU CAN DO IT TOO..!


p/s: SSM Dura.. sila kawin dengan senang hati yer.. eheheh..

7 comments:

Bayah said... [Reply to Comments]

cayalah dura..!!!
i'll follow u soooooon.. :-)

dura m. said... [Reply to Comments]

Dear,

Thanks to u and cdm hanis yg sgt tak pernah jemu layan pertanyaan i. Mcm u ckp, follow e leader.

Alhamdulillah i am in the right team. Syukur~

Really owe to u guys yg tersgt!

I wanna be like u..mcm cdm hanis! Omg. CAR FUND + FREE HANDBAG + FREE TRIP + FREE WATCH and the list never stop!

Weehoo!

dura m. said... [Reply to Comments]

Bayah dearie,

Sure blh punya. I juggling dgn never ending work that suffocate me mosta time, personal life etc etc pun blh, and i believe u blh jugak.

Marilah kita bertrip ke hong kong bersama! EH..handbag? Car fund? Saving $$$!

Alamak. Semua ni amat mengujakan la!!

Terima kasih Ya Allah~

zu said... [Reply to Comments]

Sungguh membakar semangat i la Fazi..
Dura, i wanna b realy like Dura 2 as abby said. I can! yeyeahhhhhhhhhhhhhhhhh

Hanis Haizi said... [Reply to Comments]

dura! congratz dear!! InsyAllahhh kita boleh buat! target pergi ke Hong Kong pulak yeee!! ;)

dura m. said... [Reply to Comments]

cdm hanis,

i wanna go to hong kong with ALL my biz partner.

Guys. Lets do this together! Nk jjcm dgn korang!!

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

wow...bestnyer...congrats...